marți, 1 iunie 2010

C'mon, show me some love!

deci mi s-au terminat toate serialele si trebuie sa ma apuc si eu de invatat pt bac si admitere si am zis totusi sa fac o lista cu TOATE serialele care le-am urmarit in ultimii 2[sau 3] ani si care vi le sugerez si voua...
ele o sa fie in ordinea asta: adolescenti, drama medicala, fantasy [vampiri] si altele:
  • Gossip Girl

  • 90210

  • Skins




  • House MD

  • Grey's Anatomy

  • Scrubs



  • True Blood

  • Being Human

  • The Vampire Diaries



  • Desperate Housewives

  • Sex and the City

  • Weeds

  • The Secret Diary of a Call Girl

  • Chuck

  • The Big Bang Theory

  • The Simpsons



3 comentarii:

  1. Ehe, Button...unde am fi noi fara serialele noastre?=))
    Eu m-am uitat la 15 numai sezonul asta, plus multe altele terminate deja:))
    Suntem putin cam obsedate, dar pana la urma fiecaruia ii trebuie o obsesie din cand in cand:P

    RăspundețiȘtergere
  2. Prietenii imi zic ca-s obsedat,dar uite-te la "Friends"

    RăspundețiȘtergere