duminică, 30 mai 2010

EUROvision anyone?

da, aseara am stat si eu pana pe la 2[n-am mai stat de mult timp asa tarziu,wow :-?]sa ma uit la Eurovision Song Contest...pot spune cu mana pe inima ca a fost cea mai buna editie de pana acum, melodii frumoase, spectacol scenic la fel de frumos si fel de fel de discutii...deci, sa incepem cu inceputul...si-au cantat toti melodiile, comentatorii nostrii au fost enorm de subiectivi in ce ziceau p-acolo, numai de tradus n-au avut ei chef, iar eu mi-am facut deja un top: 1. ucraina, 2. turcia, 3. germania, 4. romania, 5. spania...desigur ca discutam cu vreo 5 oameni deodata pe mess si mai dadeam ture si pe la mami si tati care stateau si comentau de zor...spania a avut o problema cu un spectator pe scena si a mai cantat odata melodia,care nu era deloc rea...dup-aia fiecare si-a ales cate un favorit, victor adorand tipa din germania, ana pe tipu din spania, cosmina pe cipriot, iar eu pe ucrainianca, si asa am intrat in partea emisiunii cu punctajele...prima care a dat puncte a fost romania, iar dupa vreo 5 tari danemarca era pe primu loc...m-au apucat nervii pt ca nu mi-au placut de aia deloc, dar punctajul s-a schimbat, germania ajungand pe locul 1 si luand-o inaintea tuturor dupa jumate de punctajele date...dup-aia mai trebuia sa ne ingrijoram de romania care era ba pe 7 ba pe 5 ba pe 3 ba pe 5 iar, si ne bateam cu grecia si danemarca pe locu 3...pana la urma am luat locul 3, la o diferenta de 8 pct de turcia care au luat locu 2[macar am avut dreptate la o chestie:))]...deci paula seling[care a fost superba!!!] a luat locul 3, turcii care au avut o melodie rock foarte draguta au luat locu 2, si lena[19 ani] din germania a luat locu 1...melodia e de guerrilla si seamana putin cu kate nash sau lily allen daca stam sa ne gandim, deci nu e foarte rea, dar nici de locu 1...si totusi, saraca, ramasese fara cuvinte, tot ce zicea era 'wow' sau 'totally crazy' sau alte replici de adolescenti[ma simt:))] si ii tremura vocea[si chiar a avut un accent super!] cand a trebuit sa cante iar melodia la sfarsit...unii zic ca a fost totul planificat, ca se vedea pe fata ei ca trebuia sa castige bla bla...mie nu mi s-a parut,cred ca asa am fi reactionat si noi in locul ei avand in vedere ca avem aceeasi varsta si aceeasi experienta in chestii d-astea internationale...deci felicitari germania! imi pare rau de ucraina, tipa a fost minunata si avea o voce superba, si deja imi facusem planuri sa merg la anu la eurovision in ucraina...dar in germania nu cred ca ajung prea curand... :))
daca aveti ceva de comentat, feel free to say...



2 comentarii:

  1. Deci, Doamne...suntem pe 3:X. Au fost geniali Paula & Ovi aseara, iar Paula e o fiinta atat de frumoasa si de talentata, incat nu ai cum sa nu o admiri.
    Germania a fost Germania, bietii de ei nu mai castigasera de 28 de ani; melodia e draguta, dar parca nu prea demna de primul loc.
    Oricum Germania cred ca e printre putinele tari care isi va permite sa bage o groaza de bani in organizare la anu', asa ca...no regrets, in my opinion.
    Show-ul a fost perfect, it was " so absolutely awesome"=)))
    N-am putut sa dorm toata noaptea de euforie:)))La 9 de dimineata ma bagai in pat.
    Bravo Romania;)Button, trebuie sa ne imbatam in curand:))

    RăspundețiȘtergere
  2. prin 'nu era deloc rea' [melodia cantata de cel mai secsi spaniol posibil:X] vrei sa spui ca a fost cea mai minunata si grozava melodie nu?:X

    [ turcii au fost naspa:)) nu meritau locul 2 asa cum nici lena nu merita chiar locu 1. dupa mine: 1.romania [chiar au cantat fain:X si da paula seling e =P~] 2.spania:)))))) 3.germania, na:)) si da, danemarca cantase destul de aiurea:| ]

    RăspundețiȘtergere