miercuri, 13 iulie 2011

Boomerang.

Da, sunt la mare. Ca de obicei, la cea mai buna prietena a mea, in Mangalia. Mergem la plaja, dansam in Vama, bem cat ne tin banii, si ne uitam la filme vechi. In serile cand ne uitam la filme reusim sa ne bagam in pat pe la 2-3 (noaptea). Dar inainte sa adormim, aprindem televizorul sa vedem ce prostii mai sunt. Si butonatul se opreste pe Boomerang (pentru ca TCM e mai incolo). Singurul canal de desene animate care nu dubleaza. Si care are desene animate vechi.
Si ne uitam noi intr-o seara/noapte la The Adams Family si Wacky Races. Si am tras o concluzie: desenele animate la care ne uitam noi cand eram mici erau fie extrem de sadice fie extrem de stupide. Ok, partea cu stupid inteleg, sunt pentru copii. Dar totusi, ce e asa amuzant in niste oameni masochisti? Si masochisti e putin spus. Cei din familia Adams chiar incearca sa se sinucida. Si desenele astea sunt pentru copii?
Sau mai tineti minte Courage the Cowardly Dog? Cu paianjeni gigantici, pisici sadice si melodii dubioase? Ne placeau cand eram mici, dar acum cand le revedem ne dam seama de adevaratul lor continut. Intrebarea mea este: de ce erau asemenea desene animate sadice la tv?



2 comentarii:

  1. :)))) tragic. erau sadice rau. la inceput mi-era frica sa ma uit, imi acoperam ochii cand aparea vre-un gandac urat sau vre-un paianjen urias :))

    RăspundețiȘtergere
  2. si da, e bine sa ai prieteni la mare :))))) spre deosebire de alti oameni :-"

    RăspundețiȘtergere