vineri, 2 iulie 2010

Experienta de BAC...

day 1: ROMANA
am adomit cu o seara inainte pe la 11 m-am trezit la 2 si n-am mai adormit pana la 7 cand a venit mami sa ma trezeasca...dup-aia au venit cosmina si teo in fata blocului la 8 fara 15 sa ne duca tati la scoala...am ajuns pe la 8 am asteptat la poarta, ne-am bagat 'inspiratia' in chiloti, sutiene si ciorapi si am intrat in sala...eu am nimerit printre primele clase cu nimeni de la ine[ca doar sunt singura cu B din clasa] si in prima banca! subiectele au ajuns, spre mirarea mea, la 9 fara 15 si eu am fost prima care sa vad SUBIECTUL 3...si ghici ce? era BASMUL!!! deci pot spune cu mana pe inima ca cei din minister fac misto de noi si ne pun sa invatam tone de romane si poezii si alte tampenii ca sa ne dea basmul ca in cls a 8-a!! toata clasa a putut sa se inspire mai putin eu deoarece profesoarele se rezemau cu fundul de banca mea si cu spatele la clasa! minunat! insa am reusit sa-mi amintesc, sa scriu 2 pg jumate la caracterizarea personajului din basm si sa fac cu bine si primul subiect[o comedie,super usor] si al doilea subiect la care am batut campii de era sa ajung prin teoriile lui freud...toate bune si frumoase, am mers la un suc si o tigara dup-aia o zi de relaxare a creierului...

day 2: ISTORIE
cu chiu cu vai am reusit sa ma trezesc, incercand s-o conving pe mami ca nu e nevoie sa ma duc la bac, ca pot sa-l dau maine, ca mai vreau 5 minute etc etc...la 8 fara 15 am plecat iar ne-a dus tati cu masina [ca doar ne-a purtat noroc si la romana, hai sa ne poarte si la istorie] am ajuns in sala, de data asta la ultimu etaj, in a 2-a banca [macar era la perete :))] si cu vreo 8 colege in clasa...evident ca nu ne-a tacut gura un minut, doamnele supraveghetoare au fost mai mult decat dragute, ne-au inteles ca am fi picat 2/3 bacul si astfel am trecut si de pasoptisti,si de razboiul de independenta, si de musolini, si de voievozi! i-am dat si lu colegu din fata sa copieze subiectu 2 de la mine si mi-a multumit cu o tigara :)) ...oferea si mai multe,dar am zis sa nu fiu nesimtita si am plecat la drumul meu in cautare de fusta si bluza pt majoratul dorei de marti...

[zi pauza...*cri cri*]

day 3: SOCIOLOGIE
si-am ajuns si in ultima zi al unei saptamani pline de stres si iar mi-a fost greu sa ma trezesc[mai exact, pe la 7,30 m-am sculat din pat], au ajuns si fetele pe la 8 fara 15 si ne-a dus iar tati[de data asta uitand sa ne poarte noroc:))]...am mers toti in clasa care avea 1 elev de psihologie, 4 de economie si vreo 10 de sociologie...supraveghetori cam aiurea de data asta, o tanti enervanta careia vroiam sa-i punem laxativ in pahar dar nu avea nimeni[data viitoare o sa stim sa luam la noi :-"] si un tip destul de amuzant dar care nu ne putea lasa din cauza stresatei de viata...in fine, ne-a adus subiectele, am reusit sa mai vorbim intre noi si am facut cat de cat ok...dar sa vedem acum la corectare ca acolo sunt profii subiectivi...sper totusi sa nu-mi taie TOATE aberatiile :))

pana la urma am luat 9 la romana, 9.40 la istorie si 7.40 la sociologie...evident ca trebuia sa am eu ghinion si sa-mi distrug toata media,dar am zis sa depun contestatie la sociologie ca meritam totusi un 8.50....not! mi-au dat 30 de sutimi si mi-au lasat nota asa...n-am cu cine...oricum nu ma prea interesa bacul,admiterea e importanta... :P




SONG OF THE DAY: Plan B-She Said
LYRIC OF THE DAY: Do you think about me now and then?

2 comentarii:

  1. Romana:
    Aveam tot pe mobil, incerc sa ma inspir. Mi-l vede instant si mi-l ia (de parca situatia spunea ca v-avem voie ALTELE), si raman.....gol. Noroc cu o dosmnisoara(superba) din stanga mea care imi da cartea ei. Mai din stanga, mai din dreapta, mai din spate, cumva a iesit schema, O experienta pe care nu vreau sa o repet.

    Mate
    Tot mobilul e baza. Comisia zice NU la mobile cu o seara in urma. Suntem mai mult sau mai putin....fututi. Gasim noi unii prin clasa, mai primim niste transmisiuni de la aia mai inalti. Reusim greu de tot. Probabil asa o sa fiu chinuit in iad.<

    Info:
    Aici chiar nu mi-am facut emotii deloc pentru ca sunt destul de doxa pentru nivelul la care se da examenul asta. Ce nu m-am asteptat e ca hoarda de sacali ce ma incojoara sa-mi ceara toti raspunsurile. Noroc ca erau toti din clasa.


    Oricum dupa atata stres astept raspunsurile si sa dea domnul sa fie o medie peste 8.50 -875

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu vreau sa mai aud cuvantul BAC in viata mea- o experienta imbecila si nefolositoare...
    Am avut comisii de tot rahatul si a fost o atmosfera atat de sumbra, aproape in totalitate...
    Asta e...noi sa fim sanatosi ca de examene idioate o sa ne lovim toata viata..:P

    RăspundețiȘtergere