luni, 11 aprilie 2011

Frumos.

Sambata am avut prima mea sedinta foto. Am castigat un concurs si astfel m-am intalnit cu Crina Barsan si am discutat despre sedinta foto. Iar sambata a inceput distractia. Frig, rochie, chitara, Lipscani (daramat), violare de proprietate privata si o masinuta Volkswagen Beetle. Niste poze minunate! La fel si fotograful...
Ce m-a facut sa scriu postul asta nu e neaparat dorinta de a ma da mare cu minunatele poze, ci de a evidentia un lucru care mi-a venit in minte cand am urcat in metrou. Ma uitam in jur si vedeam numai oameni frumosi. Diferiti in felul lor, dar frumosi. De ce nu pot avea si ei o sedinta foto? De ce nu pot si ei sa isi pastreze vesnic frumusetea prin cateva poze minunate? Universul n-are logica.
Si uite si fotografiile:










2 comentarii:

  1. frumusetea nu sta intr-o poza:)). Oamenii sunt frumosi pentru ca asa ii percepi tu. Insa o poza le da un anumit contur frumusetii. :D Lasa, fac eu rost de o camera buna =). Oricum foarte frumoase pozele .

    RăspundețiȘtergere