marți, 4 martie 2008

chocolate makes the world go round! :D

sugestie pt oamenii care nu mananca ciocolata: what's wrong with u ppl??? /:) :)) dc credeti ca n-aveti energie si ati vrea sa stati toata ziua sa putreziti in casa? pt ca nu mancati ciocolata!!! cat despre ce spun adultii...nu te ingrasi frate de la ciocolata....si nu iti distrugi dintii de la ea...dinti ti-i poti distruge si daca-ti iei un pumn in fata, asa k mai lasati porcariile care le cititi in "cur gol" sau bravo cum ca vai ciocolata ne omoara bla bla bullshit! /:) mancati frate,traiti-va viata!!! eat well,stay fit...die anyway! /:)
oh...and another idea...mi-a revenit slujba de cinefil! probabil am vazut in spatamana asta de 5 ori mai multe filme decat am vazut tot anul...i like moviez! :X
ps: be roman-dick! :D [romantic :))]
ps2: school sucks! /:)
ps3: i'll be back! :-"






SONG OF THE DAY: Vita de vie-Totata
LYRIC OF THE DAY: Felt so sick today but cured by your noise/ My head in the speakers is drowning out volumes...

2 comentarii:

  1. chocolate makes the world go round indeed :D :X:X loved the roman-dick ...thing!!! :))

    RăspundețiȘtergere
  2. ciocolatăăăăăăă... frateeeee e singura chestie pe care nu o pot refuza :)))) ia, ştiţi ceva?? m-am săturat să aud fiţoşeniile alea întruchipate de păpuşele barbie spunând "a vai, am pus pe mine 300g de la un cub de ciocolată" mă laşi??? :))))

    RăspundețiȘtergere